domingo, 23 de febrero de 2014

Les meves col·laboracions de la primera setmana



La meva primera setmana a l'escoleta de Can Cantó, amb els nens i nenes d'entre 2 i 3 anys, ha sigut una setmana especialment d'observació, però des del primer dia he començat a dur a terme algunes intervencions (en el moment de les rutines bàsicament). Això no obstant, haig de destacar tres col·laboracions meves al llarg de la setmana, que s'han basat en recolzar la feina de la meva tutora, en aquelles activitats que han estat dissenyades per ella, i que no constituixen rutines, sinó activitats programades. 


La colaboración es importante no sólo porque es la mejor manera de aprender”. Don Tapscott


El dimecres dia 19 de febrer, vàrem fer una mena d'activitat artística, que consistia en fer-se una corona d'indis per mitjà de gomets, agrupant-se els infants en grups de no més de 5 infants en cada taula. Hi havia un nen que no sabia desferrar els gomets, i la meva tutora em va demanar la meva col·laboració, tot ajudant a l'infant en qüestió, ja que ella s'havia d'ocupar dels demés, i que realitzesin correctament la tasca encomanada. 

Per altra banda, va ser el dijous dia 20 de febrer, en el qual es varen produir dues de les meves col·labocions també destacades. Una d'aquestes es va produir en el menjador de l'escoleta. Després de morçar, la meva tutora de pràctiques va tenir la idea de realitzar una activitat de relaxació. La meva col·laboració va consistir en ajudar a la mestra a què els infants tinguessin el cap baix damunt de la taula i no l'aixequessin, intentant afavorir un ambient de calma i tranquil·litat. 

Una última col·laboració es va produir en el moment de cantar cançons, just després del pati. La meva tutora d'aula em va demanar si volia col·laborar i ajudar-la en la seva activitat, cantant alguna nova cançó, i li vaig dir que sí, però que el proper dia, ja que volia preparar-me-les bé abans, i inventar-me un petit ball que acompanyés la cançó, per fer-la més divertida pels infants.


*ETIQUETA: COL·LABORACIÓ

No hay comentarios:

Publicar un comentario